Dekoracje świąteczne część... która?;)

Witam serdecznie moich czytelników! ;)
Szyszki i pióra już śnią mi się po nocach... Nie przypuszczałam, że będzie taki popyt na tego typu dekoracje. Jeśli za rok będzie tak samo to przypuszczam, że prawdopodobnie będę musiała zatrudnić nieodpłatnych stażystów -  no bo w końcu zdobyte doświadczenie jest cenniejsze niż wszelkie bogactwa tego świata ;).


Przedstawiam stroik na stół:






Stroik na stół, 32 zł

Stroik na stół wykonany na świerkowym podkładzie, średnica ok. 34 cm, wysokość świecy ok. 17 cm, ozdobiony bombkami, poinsecjami, szyszkami, koralikami, mikołajkami, gwiazdkami... Na pewno wprowadzi świąteczną atmosferę do każdego wnętrza :).

Z założenia miał to być kolejny wianek na drzwi, jednak postanowiłam zrobić coś innego. Sąsiadka odbierając choinki zwróciła uwagę na ten stroik i bardzo jej się spodobał mimo, że był w fazie projektu- świeca była umieszczona w środku wianka i również w środku znajdowały się wrzucone luzem bombki ;). Skoro zrobił na niej takie wrażenie to wykonany stroik powinien powalić ją na kolana;). Mam nadzieje, ze innym osobom też się spodoba:). 

Jutrzejsze zlecenie -  bukiet imieninowy! Uwielbiam robić bukiety, dawno ich nie robiłam przez ten sezon późnojesienny... Nie mogę się doczekać wiosny i lata! Wtedy w mojej malej firemce jest tyle kwiatów, że moja wolna przestrzeń zajmuje metr ;D. A tu za dwa dni dopiero kalendarzowa zima! Oby do wiosny ;).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.