Raz, dwa, trzy… zaczynamy ;)

Cieszę się bardzo, że zawitałeś na tą stronkę.
Stworzyłam ten blog dla osób, które kochają kwiaty i rękodzieło.

Zaczęło się od zostania po raz kolejny w moim życiu osobą bezrobotną:). Potem przyszedł czas na złożenie wniosku o dotacje unijne na rozpoczęcie działalności. Wniosek to jedno a biznes plan to drugie i nad tym drugim właśnie spędziłam parę ładnych tygodni żeby dopiąć wszystko na ostatni guzik, powypisywać, powyliczać i przekonać jakoś komisję do mojego pomysłu, a pomysł był prosty ale nie banalny...


Monia Lisa
Pracownia Florystyki Fotografii i Dekoracji

Z wykształcenia  jestem technikiem architektury krajobrazu, fototechnikiem i florystą. Łącząc pasje artystyczne  i zamiłowanie do florystyki, architektury i fotografii postanowiłam stworzyć wyjątkową Pracownię Florystyki Fotografii i Dekoracji Monia Lisa. Mój biznes opiera się na tworzeniu niezapomnianych bukietów, pięknych kompozycji kwiatowych, fotografii  i ręcznie zdobionych upominków.  Pragnę by moi Klienci byli w pełni zadowoleni. Dlatego postanowiłam stworzyć ten blog, żeby dzielić się z Wami pasją i pomysłami. Będę dodawać tu informacje na temat pielęgnacji kwiatów, a także pomysły na aranżacje kwiatowe i ręcznie robione upominki. Zapraszam do odwiedzania na bieżąco bloga, a także do zajrzenia na moją stronę na facebooku:



Pracownia oferuje:
- kompozycje okolicznościowe: bukiety okolicznościowe, kosze kwiatowe;
- aranżacje ślubne: wiązanki ślubne, przypinki, dekoracje pojazdów, kościoła i sal weselnych, biżuterię kwiatową;
- aranżacje komunijne: wianuszki, dodatki komunijne, dekoracje kościołów i sal;

- florystyka świąteczna: wianki adwentowe, girlandy, stroiki;
- kwiatowe dekoracje wnętrz: kompozycje do biur, recepcji, hoteli, restauracji, instytucji, dekoracje sal bankietowych i konferencyjnych z kwiatów ciętych, suszonych i sztucznych;
- florystyka żałobna i ofiarna: wieńce, wiązanki, dekoracje urny, dekoracje trumny;
- rośliny doniczkowe: dekoracja i aranżacja wnętrz, balkonów i tarasów roślinami pojemnikowymi;
- sprzedaż ziemi, nawozów do kwiatów doniczkowych;
- możliwość składania zamówień internetowych i telefonicznych;

- aranżacja sklepów i witryn sklepowych, firm, obiektów użytkowych;
- aranżacje roślinne wnętrz;
- fotografia okolicznościowa;


Dodatkowo na terenie pracowni prowadzona jest sprzedaż upominków i dodatków dekoracyjnych z dużym naciskiem na rękodzieło, m.in.:
- doniczki, osłonki na kwiaty, wazony;
- figurki: słoniki, aniołki itp.;
- maskotki;
- świeczki i świeczniki;
- karki okolicznościowe (również rękodzieło);
- biżuteria;
- ramki na zdjęcia, albumy;
- ręcznie zdobione kubki, filiżanki itp.;
- ręcznie zdobione szkatułki, pudełka itp.;
- dekoracje okolicznościowe (Boże Narodzenie, Wielkanoc, Walentynki itp.).

Pracownia  działa głównie we florystyce, jednakże praca z roślinami sprawia mi dużo radości więc mogę również zaoferować usługi zagospodarowania terenów zielonych:

W zakresie architektury krajobrazu:
- projekty koncepcyjne: ogrody przydomowe, tereny zieleni miejskiej, zieleń przy firmach, obiektach użytkowych, ogródkach piwnych itp.;
- projekty techniczne i kosztorysy;
- inwentaryzacje zieleni wraz z wytycznymi do konserwacji;
- projekty rewaloryzacji, waloryzacji i adaptacji parków i zieleńców miejskich;
- projekty i wykonawstwo aranżacji tarasów i balkonów;
- porady z zakresu aranżacji i pielęgnacji roślin.


Pracownia Florystyki Fotografii i Dekoracji to spełnienie moich marzeń, efekt wielu lat nauki zarówno w zakresie architektury krajobrazu, fotografii, dekoracji wnętrz jak i florystyki, a co najważniejsze  pasja i  radość  z tworzenia:). Chciałabym serdecznie podziękować wszystkim, którzy pomogli mi : koleżance Natalii, która namówiła mnie na pomysł założenia własnego biznesu, Pani Mai, która na zajęciach praktycznych  nauczyła mnie więcej niż tylko mycia podłogi :) -  to dzięki niej tworzę moje dzieła, Pani Lucynie przy realizacji biznes planu, Krzyśkowi i jego ekipie, która zajęła się kapitalnym remontem pomieszczeń, rodzinie, która ocierała moje łzy i  wspierała mnie przy problemach i trudnościach oraz mojemu chłopakowi Pawłowi, dzięki któremu w ogóle ten szalony pomysł wypalił:). Również serdecznie dziękuję wszystkim osobom, które dotrwały do końca tego posta i serdecznie zapraszam do obserwowania nowych wpisów:).
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.