Dekoracje świąteczne część trzecia ;)

Witam!
Dzisiaj mam do zaprezentowania kolejny wianek oraz ceny poprzednich wianków. Zastanawiam się jaką ustalić marżę na moje prywatne szyszki ;).



 Wianeczek z szyszek,  29 zł


  Wianek z poinsecjami i zawieszkami, 25 zł






 Wianek z aniołkiem, 29 zł

Śliczny wianek z zawieszką- aniołkiem :). Średnica 40 cm, wykonany na wiklinowym wianku, ozdobiony czerwoną kokardką, bombkami, szyszkami, kulkami rattanowymi i gałązkami świerku. Wianek dodatkowo ozdobiony malutkimi gwiazdkami. Lubię bawić się takimi drobiazgami;). Pewnie przez to siedzę do późna nad jednym wiankiem, ale staram się, żeby wszystko było idealnie i perfekcyjnie. Zawsze przed oficjalnym klejeniem jest tysiące przymiarek, zwoływanie rodziny czy tak może być, czy na pewno itp. itd. :) Wykonanie gotowego projektu to już 15, 20 min a dumanie nad nim prawie dwie godziny ;)


Dzisiaj miałam pracowitą niedzielę - zrobiłam dwie choinki z piórek! Moje opuszki palców znów zostały wystawione na ciężką walkę z gorącym klejem ;) Trochę kręci mi się w głowie od wąchania tego kleju, więc kończę, pozdrawiam i życzę miłej nocy! ;).


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.