Jajo z jajem a w środku.. jajko, czyli sezon wiosenno- wielkanocny rozpoczęty!

Witam! :)
Ostatnio było tutaj cicho, ale to tylko cisza przed burzą - w końcu zabrałam się za dekoracje wiosenne i wielkanocne :). Oczywiście, nie obyło się bez problemów... Uwielbiam robić kilka rzeczy naraz i zamiast mieć chociaż jedną dekorację dopracowaną całkowicie, mam kilka pomysłów zrobionych do połowy ;). Postanowiłam jednak powalczyć z moją niepodzielną uwagą i oto co mam dziś do zaprezentowania:

 


Bukiety w wazonie z wiosennych kwiatów

Mimo, iż z organizacją i podzielnością uwagi bywa u mnie różnie... ;) za to wytrwałością nadrabiam moje roztrzepanie ;). Zanim powstały jajka, które zaprezentuję, miałam aż pięć nieudanych prób ich wykonania. Internetowe rady na odpowiednie proporcje kleju i krochmalu okazały się zawodne, więc... trzeba było improwizować i metodą prób i błędów w końcu znalazłam sposób. Ważne, żeby wszystko robić z jajami i ich nie tracić mimo niepowodzeń ;). 
















 




Dekoracyjne jajo z jajem ;), kurczaczkami, kwiatami, piórami, baziami... Ozdobione kolorowymi wstążkami, mniejsze jajo ma ok. 23 cm wysokości a duże ok. 30 cm.


Już po północy? Bez jaj... ;D

Zapraszam do śledzenia postów z kolejnymi dekoracjami! :)
Dobranoc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.