Szefowa... Co Ty na to? Za dwie dychy - bukiet na BOGATO? ;)

Witam!
Dzisiejszy motyw przewodni - robimy na BOGATO ;)

Pracownia ma już swoją pierwsza rocznicę! :) 
Rok temu robiłam jeden bukiet prawie godzinę, trzęsły mi się ręce przy klientach, patrzenie w okno co minutę czy klienci przybyli już po odbiór zamówienia oraz problemy z niepodzielnością uwagi były na porządku dziennym :).
Po roku mogę powiedzieć z czystym sumieniem, że... robienie bukietu zajmuje mi nawet 5 minut, nie mam stresu przy klientach ( chyba, że przy tych bardzo wymagających ;)), nie patrzę w okno -staram się organizować czas najlepiej jak potrafię (z różnym skutkiem), a niepodzielność uwagi... no cóż, w tym chyba mój urok :) W końcu każdy artysta to trochę nierozgarnięty człowiek i to jest jego wielką zaletą :).


Zakończenie roku szkolnego od zawsze kojarzy mi się z czerwonymi różami... A czerwone róże to symbol miłości, więc... hmmmm... ciężko znaleźć mi jakiekolwiek powiązanie ;).



Róże z przybraniem "po mojemu", czyli przede wszystkim im więcej kolorów tym lepiej! (najlepiej niepasujących do siebie ;).







Tych wiader z różami było... siedem. 


Bukietowe szaleństwo na BOGATO ;).












\











Chciałam serdecznie podziękować wszystkim osobom, które mnie wspierały przez ten wyjątkowy rok :). Oby kolejny rok mojej kadencji obfitował w nowych klientów, nowe wyzwania i ciekawe zamówienia. 
Przy okazji pozdrawiam wszystkich moich stałych klientów - nie ma milszego uczucia na sercu, gdy w pracowni pojawia się klient, który ciepło mówi o poprzednim zamówieniu :).

Dobranoc :) 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.