Kolejna porcja dekoracji świątecznych ;)

Witam!
Tak jak wcześniej trzeba było czekać wieeeeeki na kolejnego posta tak teraz będę dodawała nowe zanim poprzednie jeszcze nie zdążą ostygnąć :D. Dzisiaj mam do zaprezentowania choineczki z szyszeczki i bombkę bożonarodzeniową :).

W ostatnim wpisie pokazałam pierwszy motyw szyszki. Kolejne pomysły poniżej :)




Ta dekoracja jest naprawdę sporych rozmiarów :) Perełki, prezenciki, małe bombki, kokardki, małe szyszeczki...




Motyw jak wyżej, lecz zamiast przyklejonych perełek zrobiłam taki mini łańcuch choinkowy :) W tym przypadku powinien być łańcuch szyszkowy ;).





A to wszystkie okazy na raz... Mam jeszcze jeden pomysł na szyszkę ale padałam już na twarz ze zmęczenia i musiałam sobie darować już na dzisiaj, mimo wielkich chęci ;) Na żywo prezentują się jeszcze lepiej... :).



No i bombka bożonarodzeniowa... Ale mam stres - czy zrobi taką furorę jak jajo wielkanocne? Mam taką nadzieję :)




Błyszczące sznureczki, kwiaty poinsecji, świerk, szyszki, gwiazdki, małe prezenty i... malutki domek w środku... :). 






Już nie mogę się doczekać aż minie noc i znowu zacznę "dziubać" :).


Mam jeszcze tyle pomysłów... Obym zdążyła z nimi przed świętami :D
Do następnego... :) Jak zwykle przed północą :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.