Wesołych Świąt! :)

Witam!
Nareszcie święta... Niestety, nie zdążyłam dodać nowych dekoracji bo ciężko jest znaleźć czas gdy jest się człowiekiem wielofunkcyjnym, jak niedawno znajomy pozwolił sobie mnie tak nazwać ;). Rękodzieło zajmuje troszkę czasu a w moim  przypadku -  gdzie wolę robić coś od nowa gdy jest coś chociaż o 1 milimetr nie tam gdzie powinno - zajmuje baaaardzo dużo czasu ;). Ale jak potem się okazuje- warto poczekać :)

Poniżej świąteczny wianek na grób. Klienci często zastają mnie w dziwnych sytuacjach, no ale co... takie życie ;). Klientka wleciała po wianek akurat wtedy gdy miałam maseczkę na twarzy :D Ale, że klienci mnie dobrze znają to już chyba nic ich nie zaskoczy ;). 








Bombeczki, szyszki, patyczki ( które suszyłam w kotłowni ;)), ptaszek, poinsecje, gałązki tuji i główna baza - wianek z świerku, ale nie takiego zwykłego, tylko z trwalszej odmiany Nobiles. Jest niekujący i nie wychodzi po nim wysypka na moich łapkach :). Ma bardziej miękkie igły niż... męski zarost :D. Żeby tylko jeszcze kosztował tyle co zwykły świerk to skończyłyby się szarpaniny z wieńcami i wiązankami, gdzie muszę okiełznać "żgający" świerk ;). 


Jak co roku klientka zamawia u mnie storczyka na święta, udekorowałam go na fioletowo-morelowo, chociaż korciło mnie, żeby użyć bardziej żarówiastych połączeń :D.

A to... aniołek zrobiony na szybko. Podarowałam go babci, która niestety święta spędza w szpitalu. Jej mina-bezcenna :) Aż ciepło na sercu się robi, gdy kogoś ucieszą takie drobiazgi :). 



Życzenia świąteczne:
Ja: No to babciu, yyyy....yyyyy... życzę Ci dużo zdrowia... :D
Babcia: Hahaha :D
Wszystkie Panie na sali w śmiech! No bo czego by życzyć osobom przebywającym w szpitalu? ;) Najważniejsze, żeby mieć pozytywne nastawienie zawsze, niezależnie od sytuacji :).



Dzisiaj muszę na szybko ukręcić takiego samego, bo Pani leżąca na sali razem z moją babcią powiedziała: "Ja też takiego chcę!" ;)









Zostałam zaproszona na zbiórkę pieniędzy dla dzieci, tak więc nowe pomysły na rękodzieło już niebawem :)

 Są święta więęęęęęęc... drodzy czytelnicy: Dużo zdrowia :D, szczęścia i pomyślności i spełnienia marzeń przede wszystkim, bo jak się spełnią Wasze marzenia to oklepane, standardowe życzenia nie będą już potrzebne :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.