Baaaardzo wielki bukiet :)

Witam serdecznie :)
Chciałam przedstawić moja ostatnią realizację: bardzo duży bukiet z 29 róż o długości 70 cm. Jak łatwo się domyślić, robiłam go pierwszy raz w życiu oczywiście... ;).


Bukiet  z róż z okazji 29 urodzin...
Historia powstania zaczyna się od momentu, gdy klient poprosił mnie o poszukanie odmiany, która ma czerwoną wewnętrzną stronę płatka a  natomiast zewnętrzna strona ma biały kolor. Myślałam, że nie będzie problemu ze zamówieniem ale... no tak, zawsze jest jakieś "ale" ;).

Hurtownia X: "Nie mamy takiej róży i nie będziemy już zamawiali nowych odmian na ten tydzień."
Byłam pewna, ze ta hurtownia mnie spławi, więc ta poszła na pierwszy ogień ;]
Hurtownia Y: "Niestety, nie jesteśmy w stanie załatwić takiej róży."
Szczerość zawsze mile widziana ;).
Hurtownia Z: "Zapiszę zamówienie, jak będzie to będzie a jak nie będzie to nie będzie."
Logiczna Logika :D
Hurtownia Ż: "Zamówimy, ale musi Pani kupić minimum 50 sztuk."
Uwielbiam stawianie mi żelaznych warunków ;).
Hurtownia Ź: "Odmiany Osiria na pewno nie będzie, możemy załatwić bardzo podobnego Luxora lub Paralizo proszę Pani."
No w końcu... Prawdziwie profesjonalne podejście do klienta ;).












Róże miały mieć długość 50 cm ale udało się załatwić tylko i wyłącznie 70siątki o czym dowiedziałam się godzinę przed odbiorem kwiatów. Początkowo miałam pewne obawy ale ostatecznie efekt powalał na kolana ;). Z pomocą mamy dałyśmy radę ujarzmić owy bukiet... Takie chuchro jak ja samo nie dałoby rady utrzymać takiego ciężaru, więęęęęc... dziękuję mamo ;). W wazonie nie ma porównania i wyobrażenia jak wielki jest ten bukiet więęęęęęc...



Siostra musi jeszcze poćwiczyć "łapanie" ostrości, ale najważniejsze zostało uwiecznione -
Prawda, że przeogromniasty? :)



Jeszcze tylko adidasy zamiast szpilek i .... w drogę ;).  Co prawda trzymanie jedną ręką wazonu i zmiana biegów za pomocą lewej jest niebezpieczne - ale najważniejsze, że bukiet, czerwona Renata i ja dojechaliśmy nie połamani, nie poobijani i w jednym kawałku ;).



Za dwadzieścia dwunasta... :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.