Tydzień ze słodyczami część druga... Bukiet z cukierków na 18stkę.

Witam gorąco drogich czytelników :)

Kontynuując słodki cykl przedstawiam kolejną realizację  - 18stkowy bukiet ze słodyczy :).




Ostatnio miałam sporo zamówień na 18stkowe bukiety. A tworząc te cudeńka wspominam czasami jak to było kiedy ja miałam 18 lat. Łooooo matko, kiedy to było... :) Na pewno w tamtych czasach nie było takich pomysłów jak bukiety z cukierków, baaa... komu to przeszłoby przez myśl :D. Pamiętam, że dostałam bukiet z białych róż. Teraz bukiecik można wykonać z wielu rzeczy, nawet nie zastanawiam się czy zlecenie jest możliwe do wykonania. Im trudniej tym lepiej i ciekawiej ;). Ostatnio zauważyłam, że mam problem z prostymi rzeczami - zaproponowałam klientowi bukiecik z trzech pampersów. Tylko trzy pieluchy, przecież to proste jak drut. Naklęłam się jak nigdy (nie wliczając sytuacji gdy prowadzę auto; jestem bardzo nerwowym kierowcą ;)), zostało 10 minut do wydania bukietu a on wyglądał hmmm... trochę dziwnie ;]. W głowie tylko jedno: "myśl człowieku, myśl!". No i nagle mnie oświeciło i machnęłam taki bukiet, że przerósł moje oczekiwania ;). Tak więęęęęęęc... Proste rzeczy nie są dla mnie proste a trudne rzeczy nie są trudne ;). 

Eeeee.... yyyyyy....  yyyyyy.... tego no, zatem obejrzyjmy zdjęcia :D







W następnym odcinku życia z pracowni... :) 



Doniczka i cukierki? Achh, co to może być? ;) Tego dowiemy się w następnym odcinku ;).
Może spełni się moje marzenie i będę spała aż do godziny 8 rano, więęęęęęc... miłych snów kochani :).
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.