Tydzień ze słodyczami część pierwsza... Bukieciki komunijne.

Witam serdecznie, 
Zaczynam cykl słodkich postów... ;) 

Słodycze... Lubię słodycze. Nie! Ja uwielbiam słodycze ;).  Uahahaha kocham :D [złowieszczy śmiech]. 

Zapraszam na błyskawicznego mini- posta ;). 
Z wielka przyjemnością zaprezentuję bukieciki komunijne:



Różyczki, mała chryzantemka i cukierki :). Tworząc ten bukiecik postanowiłam wczuć się w rolę dziecka ;). Kwiatki ok, fajne... Ale czym tu przykuć uwagę? Oczywiście słodyczami. Nawet "wychaczyłam" lizaki w kształcie Hostii ;). 






A tutaj druga opcja... Niestety nie potrafię robić małych bukiecików... ;). Staram się jak mogę ale najczęściej wychodzi taki "przaśny" :D. 










Ostatnio usłyszałam wiele miłych słów na temat tego co robię - od Pani Stanisławy, którą serdecznie pozdrawiam :). Kiedyś miałam wielkie plany co robić dalej, jak się rozwijać i nagle gdzieś się to zapodziało. Jednak po takim zastrzyku pozytywnej energii, dostałam takiego motywacyjnego kopa, że aż znów chcę stawiać sobie ambitne cele i konsekwentnie do nich dążyć. Wspaniałe uczucie :).

A w następnym odcinku... ;)



Uwielbiam wstawiać nic nie mówiące zdjęcia ;). Trochę Wam powiem, ale Wam nie powiem :). Zapraszam na kolejny post z cyklu "Tydzień ze słodyczami" - mam nadzieję, że od tych słodkości nikogo nie zemdli :D. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.